Saturday 13 February 2016

Sales Winter 2k16- orice șifonier are nevoie de piesele astea

      Cum puteam să o numim revenire în forță dacă, tocmai eu, nu scriam despre una dintre cele mai mari reduceri ale anului? După un online shopping atent selecționat, am ajuns la concluzia că, de foarte multe ori, lucrurile basic nu ne atrag niciodată privirile tocmai pentru că „sunt mult prea comune”. Așa că, fără a mă numi un fashion guru sau cine știe ce Iulia Albu versiunea blogger, îți recomand ca, data viitoare când treci prin fața unui magazin cu reduceri, să fii mai atentă la următoarele piese vestimentare, care oricând îți pot completa ținuta, făcând-o de un 10+. Țin să te anunț că reducerile vor fi până pe maxim 23 aprilie, orice magazin având dreptul să le încheie mai devreme. 

      
1. Turtleneck sau helanca- este la foarte mare căutare sezonul acesta și o poți purta oriunde: de la plimbări cu fetele, la școală sau serviciu, în combinație cu orice(blugi/ fustă, stilettos/ cizme înalte/ botine). Te poți inspira de la Alexa Chung, Kylie sau Kendall Jenner, fiecare purtând-o în diferite texturi și modele, asortând-o cu fustă, salopetă și stilettos sau într-o ținută sport cu adidași. 

         


      2. Little Black Dress- o rochie care va fi mereu la modă, indiferent de sezon și mereu potrivită pentru o zi la birou sau o seară în oraș. Cu bocanci, converși sau tocuri cui, geacă de piele sau sacou deasupra, o să furi ceva priviri! You go, gurl!
                 

     3. Geaca Biker- Mă pot declara împlinită din punctul asta de vedere. Eu și geaca mea Abercrombie trăim o dragoste la prima vedere. O investiție într-o geacă bună de piele e la fel de importantă precum într-o pereche de stilettos. You surely need 'em! Pentru că ce poate fi mai sexy decât o rochie mulată neagră combinată cu o pereche de botine și o geacă biker care sa curgă pe umerii tăi?
//abercrombie.com\\

      4. Paltonul- în sezonul rece, paltonul nu ar trebui să îți lipsească din aproape nicio ținută. Plus că anul acesta, este piesa de rezistență a oricui, femeie sau bărbat. Eu mi-am achiziționat unul negru, de pe asos.com, pe care l-am primit exact în dimineața cu plecarea la Predeal(pentru că da, am profitat, ca de obicei, de vacanță). Nu am apucat să mă bucur de el cum se cuvenea, însă de abia aștept să ajung acasă și să nu mă mai despart de el. :) 

                       //asos.com%5C%5C         


      5. Stilettos- Because with the right shoes, a girl can conquer the world :)


asos.com



    Be prepared for what's next! See you later

No comments: