Friday 13 January 2017

Vineri, 13: majoratul Castanei I

    Hei, nu ne-am mai auzit de mult, dar am prins, așa, puțin timp „de glorie”, l-aș numi eu, în care vă pot scrie.
 
    Sunt la localul pentru majoratul meu, într-o ora îmi ajung invitații, iar băutura, mâncarea, căldura, orice altceva în afară de muzică și de cei de la Photosnacks, sunt în trafic. Căldura nu știu pe unde e blocată, dar aici e un frig de mi-a înghețat machiajul pe față.

   La ora 20.00, mai exact într-o ora din momentul în care eu scriu asta, vin invitații. Aici, suntem cinci persoane: doi se chinuie cu căldura, doi monteaza cabina foto, una(subsemnata) scrie pe blog. Ce prilej frumos să scapi de muncă, nu? Așa am zis și eu! :))

   Eu, de fel, sunt un control freak și jumătate, sunt un metru și o panică, sunt... nu știu cum să-ți mai explic ca să-nțelegi că am impresia că vineri, 13, își zice cuvântul.
 
   No, hai, amu' că o dau în supranaturale și superstiții, dar serios îți zic că parcă e o făcută ca azi să fie atâât de aglomerat. Parcă aș muta petrecerea mâine să fiu sigură că oamenii care sunt deja pe drum, ajung.

   Îți zic, dacă ești un ghinionist ca mine într-ale aniversărilor, gândește-te la un mod de a te serba cu prietenii pe Skype. Eu clar asta mă apuc de făcut de acum!

    A mai apărut un domn, zice că e de la cofetărie și că o sună pe doamna Stana în nebunie, că nu răspunde la telefon. E cu tortu'! Aoleu, eu pe ăsta n-am voie să-l văd! Opaa... Am fugit sus.

   Invitați, vă aștept!

P.S.: Gluma-i glumă, da' pune biciu pe reni, tăticule, că ne vin invitații!

No comments: