Thursday 25 February 2016

Combinațiile de succes ale sezonului



    Pot spune că, în ultimul timp, m-am îndrăgostit nebunește de anumite combinații de culori pe care le folosesc excesiv, bate-mă vina!
    Măi, și când îți spun că nu mă mai pot despărți de ele, nu te mint. Mie mi se pare că vibrează armonios împreună și că, dacă știi să alegi și texturile potrivite, te pot scoate din rutina vestimentară de care nu mai scapi.
    
     Spre exemplu, o idee ar fi să combini un roz quartz(da, renumita culoare a anului) cu una dintre hainele marsala pe care deja te pregăteai să o îndeși în spatele dulapului, crezând că e atât de "anul trecut". Greșit! Atât timp cât știi cum să asortezi renumita culoare a orhideei, nu trebuie să-ți faci griji cum că ar trebui să îți reînnoiești total garderoba.

                



     Roz quartz cu gri- o alegere care îți va scoate ținuta din anonimat. Două culori pale, romantice, care duc cu gândul la o zi de primăvară însorită. Folosește-te și de niște accesorii argintii sau aurii pentru că, știm cu toții că detaliile fac totul.

 
       


     Oferă-i puțină culoare outfitului negru cu un roz bubble gum. Doar imaginează-ți cum se va vedea ținuta ta cu geacă biker, fustă skater, dresuri și botine- toate negre, combinate cu o bluză roz. Sau, de ce nu, schimbă ideea și alege fusta roz cu un tricou negru. O geantă maxi îți va completa ținuta, iar perechea de sandale vor fi atâât de summerish.




     Orice ținută basic și fără pic de culoare, este de invidiat cu mult purtații pantofi argintii sau cu hologramă. După exemplul Carei, sacoul negru nu are niciun farmec fără sneakerșii argintii. Sau, folosește-te de o cămașă albă, cu restul ținutei neagră și o pereche de Vanși cu sclipici.  Eu mi i-am achiziționat pe ai mei și de abia aștept să îi port!

             


     Dacă te iei după Tommy Hilfiger, albastrul marin este culoarea sezonului primăvară-vară anul acesta. El ne recomandă să ne bucurăm la maxim de rochiile lungi, vaporoase sau de crop topurile croșetate, combinate cu niște pantaloni, de asemenea, vaporoși.

          

      


     De final, cred că e cazul să ne aducem aminte că toate regulile sunt făcute pentru a fi încălcate și, de unde acum câțiva ani ar fi fost de preferat să stai într-o zonă mai safe, acum nici nu ar trebui să îți lipsească din colecție piesele îndrăznețe și pline de viață.
    Deci, sfatul meu este să te joci cu cât mai multe texturi și culori. Cât timp ție îți place, nu te limita la ceea ce vezi în jur. 


Be prepared for what's next! See you later


   P.S.: Acum, după ce am terminat de scris, mi-am dat seama în câte outfituri am folosit rozul. Hehe, doar e culoarea anului, nu?

      

No comments: