Sunday 20 March 2016

Haine furate de la el, în ootd-urile tale



    Un super outfit este construit cel mai ușor din hainele în care te simți cel mai bine și care îți dau o doză de încredere în tine. Și ce te poate face mai fericită și mai mândră decât o piesă vestimentară de-a lui într-o ținută pe care toată lumea o laudă? 
    Știm deja că tuturor ne place parfumul lui și adorăm să-i purtăm bluza, puloverul sau hanoracul. Ne dă un sentiment de mândrie și siguranță, de parcă acel parfum ar putea ține la distanță orice eveniment ce ne-ar putea pune în pericol. Oricum ar fi, clar e ceva cu care să te lauzi. Că una e să te întrebe cineva de unde ai haina cea nouă și să spui că din X magazin, alta e să răspunzi cu un zâmbet larg „a fost a lui”. 
    După cum spuneam într-o postare anterioară, în ultimul timp tind să mă imbrac sport și larg. Așa că, un tricou furat de la el e tocmai bun pentru o ținută de zi cu zi de-a mea. Tricouri oricum am o grămadă din colecții făcute exclusiv băieților și nu am niciun regret. Băi, se vede cu ochiul liber că hainele lor sunt făcute mai întâi ca să fie comode și abia apoi să fie la modă. Că deh, ei nu fac atâtea eforturi ca noi, oricât s-ar spune. 

     Așa că, uite aici câteva piese foarte mișto pe care, cu siguranță, vei reuși să le adaugi în lista ta de favorite:

         Clar cea mai populară, cămașa albă e bună și pentru altceva în afară de diminețile la cafea. Sigur că, oriunde altundeva ai purta-o, nu va fi același sentiment. Dacă ai norocul să poarte cu câteva(mai multe) numere mai mari decât tine, o poți folosi pe post de rochie, cu o curea lată în talie și o pereche de cizme country. Sau poate încerci o ținută cu blugi și stilettos? Hm.. 



       Și noi avem tricouri largi, dar tot al lui e mai comod. Tricoul inevitabil lălâi poate fi folosit la oufiturile băiețești cu pantaloni boyfriend și un sacou oversized. Plus o pereche de sneakers și ochelari de soare. Port ceva de genul acum, chiar dacă tricoul nu e furat de la el și, sincer, nu aș mai ieși din ținuta asta ever. E atât de comoood. Trebuie să încerci!



     Hanoracul oversized pentru zilele în care nu ai chef de nimic. Săptămâna trecută am fost un outfit repeater, pentru că, scuze, dar nu m-am putut dezlipi de parfumul lui. E așa un security giver, mai ales în diminețile monstru cu trezitul la 6.45 și timp de.. nimic. Plus că, să-mi păcălesc puțin simțurile că se află în preajma mea nu strică niciodată. Eu l-am asortat cu jeggings, tricou larg sau helancă și nelipsita geacă de piele. 



     Puloverul cozy și parfumul lui care te vor ajuta să treci prin frigul de afară. Sigur că mă refer la un pulover mai subțire. că doar nu ne așteptăm la o altă ninsoare. Sau, cel puțin, nu sperăm! 
    Ca să duci ținuta într-o zonă mai girly, îl poți purta cu un tutu sau fustă skater și sandale cu toc sau o fustă lungă și cât mai vaporoasă și sandale sau balerini. 


          


     Așadar, combinând utilul cu plăcutul, poți face niște ținute super la modă! 
     Recunosc, încă nu le-am încercat pe toate și promit să vă țin la curent cu fiecare încercare. Aici sau pe instagram, desigur. Așa că stay tuned, urmează tot mai multe surprize! 



    Be prepared for what's next! See you later!

No comments: