Tuesday 15 March 2016

Cum construim o ținută fancy fără fustă?

 
     Acum vreun an-doi, când auzeam termenul de elegant, imediat mă ducea gândul la o rochie fancy, cu volănașe și tocuri. Ei, bine, ideea de tocuri a rămas și chiar s-a amplificat cu timpul, însă de fustă.. mh, nu știu ce să mai zic.
     Ultima dată când am purtat una a fost cred că la începutul lunii ianuarie, când am fost mai mult nevoită și nu pot să zic că mi se face pofta de un nou outfit de fetiță. Spun asta pentru că, de ceva vreme, încep să mă regăsesc din ce în ce mai des în ținutele băiețoase, cu bluze largi și blugi boyfriend, poate niște tocuri, depinde de ocazie.
      Și uite cum planurile mele de „PJs all day” se strică în weekendurile în care sunt nevoită să ies prin diferite locuri care impun o ținută. Cred că dacă mi-ar verifica cineva telefonul în săptămânile alea, s-ar lua cu mâinile de cap: mesaje, poze, follow și unfollow diverselor bloggerițe. Toate astea pentru că întrebarea „Ce porți la evenimentul X?” ma încuie. Nu știu și gata, șifonierul este atâât de gol când am nevoie de ceva care să fie și comfortabil și nici să nu iasă din tipare într-un sens rău.
      Cum am rezolvat? Păi ideea mea de ținută de ocazie se rezumă foarte des la o bluză mai „specială” și pantaloni boyfriend sau invers. Așa că m-am hotărât să nu mă mai chinui cu probatul a zeci și zeci de rochii și să-mi fac puțină curățenie în garderobă pentru că foarte multe haine care se potriveau cu stilul meu de atunci, acum mă fac să mă simt incomod și acesta este ultimul lucru pe care îl caut la o bucată de material.
      Așa s-a născut și ideea postului de azi. Sunt sigură că nu sunt singura care nu se simte în pielea ei atunci când poartă o fustă sau ceva foarte girly și tocmai de aceea m-am gândit că, o dată cu ideile pe care le voi posta eu aici, un feedback nu strică.

           Fusta pantalon- înlocuitorul care nu dă greș niciodată

     Pentru că ce altceva ar putea să fie mai comod decât o fustă-n față și pantaloni în spate? Plus că poate fi asortată cu orice, dacă este un material permisiv. De la o cămașă albă largă furată de la iubit, până la un crop top cu motive aztech, toate merg. Ce mai, îți permite orice și nici nu lasă loc accidentelor! Nu degeaba le purtam când eram mici la locul de joacă.

Fustă pantalon asos.com- preț 25.35 euro

              Pantalonii scurți cu diferite pattern-uri

     Dacă fusta pantalon nu ți s-a părut o idee prea bună, atunci o pereche de pantaloni scurți cu model pot fi o alegere de succes. Ideea este să știi să alegi, mai apoi, accesoriile, pentru că nu toți permit multe accesorii și nu toți sunt de ocazie fără să le mai adaugi câte ceva. Eu îi propun pe cei de mai jos, alături de un tricou cu mesaj la o ieșire cu fetele, iar dacă mergi la o petrecere alege o cămașă roz-pal, cu un lanț. Aici ține numai și numai de imaginația ta.

Pantaloni scurți vintage pattern, abercrombie.com, preț 27,60 euro

                 Pantalonii îndrăzneți

         Pantalonii cu sclipici, cei cu flori sau diferite modele sunt la mare căutare acum, fie că este vorba de o ținută casual sau una black-tie. Pe cei cu sclipici îi poți accesoriza cu un tricou alb, lălâi și o geacă de blugi pentru a mai echilibra ținuta. Pentru că aici vorbim despre outfituri care vrem să pară cât mai „woke up like this”, fără pic de exagerare.

Pantaloni cu sclipici, abercrombie.com, 29.40 euro

    Iar pe aceștia cu flori îi poți asorta chiar și cu o bluză din material de ie, menținând aerul de primăvară-vară.

Pantaloni cu motive florale, abercrombie.com, 23,80 euro



     Acum vă las! Mă apuc să fac curat în dulap și pregătesc sacii. Gata cu „data viitoare port rochia asta”, când eu, de fapt, nu m-am atins de ele de mai mult de două ori în ultimul an jumătate. 
     Sfatul de final este să nu încercați niciodată prea mult să fiți ceea ce nu sunteți și nu vă puneți un outfit incomfortabil. Asta clar nu o să dea plusul de care orice ținută are nevoie pentru a avea acea sclipire. 
     Nu haina trebuie să te poarte pe tine, ci tu pe ea!
   
Be prepared for what's next! See you later



No comments: