Wednesday 7 October 2015

Eu nu mai pot! #travelerlife

   Ştiu că aşa se face şi că despre asta ar trebui să scriu, dar nu pot! Jur. Am încercat, în postările trecute, ți-am povestit în detaliu, am pălăvrăgit o grămadă despre ce şi unde, dar gata. Nu-i de mine şi basta!
   Despre ce vorbesc? Despre travelling posts la propriu. Nu-ți pot povesti despre ce să vizitezi sau ce să faci când ajungi într-un oraş, pentru că nici pe mine nu mă pasionează asta când citesc un alt blog.
    Aşa că, de acum înainte o să-ți povestesc despre ce-am purtat, ce mi-a rămas mie întipărit în minte din acel oraş şi promit să fiu mai promptă, pentru că am cam lălăit-o cu #travelerlife ăsta. Așa că scuză-mă, dar asta e!



     Revenind la oile noastre, după Veneția am ajuns la Verona şi Florența..
     După cum spuneam, am pierdut destul de mult timp la Veneția încât să nu mai ajungem la casa Julietei. Aşa că, ajunşi în oraşul personajelor lui Shakespeare, ne-am oprit să mâncăm pentru prima dată după ceva timp o pizza de la mama ei și să ne plimbăm printre străduțele vechi ale orașului.






//același outfit ca în Veneția, vezi postarea anterioară\\

     A urmat Florența, unde am şi rămas peste noapte. Şi deşi am prins o vreme destul de urâtă, este acum oraşul meu de suflet. Arhitectura e exact pe gustul meu, iar atmosfera, pe care reuşeşti să o simți chiar şi în cele mai aglomerate zile de august, te duce cu gândul la Renaştere. Şi ar fi şi cazul, având în vedere că este considerat oraşul în care s-a născut această perioadă.
     Deși ne-am plmbat vreo 6 ore pe aici, ce îți pot spune eu, ca o fashionistă despre care deja ştii multe, Museo di Gucci din piața centrală este perfect. Întins pe 3 etaje, cu care mai de care genți şi haine, păstrate încă de la începuturile casei de modă, te lasă fără cuvinte. Bine, asta doar dacă eşti de-al meu sau, cum s-ar spune, dacă practici sportul ăsta numit fashion cu drag şi des. Îmi pare totuşi rău că nu am putut face nicio poză din cauza bodyguarzilor care îți interziceau cu desăvârşire să faci un asemenea lucru. Şi crede-mă că nu erau puțini pe acolo...
   




   Cum îți ziceam, sunt moartă după modă şi tot ceea ce înseamnă ea, aşa că în momentul în care am intrat în camera cu rochiile scumpe făcute recent pentru diferite celebrități ale Hollywood-ului, am înlemnit. Fix la intrare era rochia făcută în mod exclusiv pentru Blake Lively, pe care a şi purtat-o în reclama pentru parfumul Gucci Première în vara lui 2014. S-ar putea să o știi pe Blake ca Serena van der Woodsen din Gossip Girl sau ca Bridget Vreeland din The Sisterhood of the Traveling Pants. Da, eu o ador și tocmai de asta, când am văzut rochia pe care oricum o admirasem din poze, am simțit cum mi se înmoaie picioarele. La propriu. Tremuram, ca să-mi înțelegi mai bine nebunia.


//Museo di Palazzo Vecchio\\

//Museo di Palazzo Vecchio\\

//Museo di Palazzo Vecchio\\

//Museo di Palazzo Vecchio\\

//Museo di Palazzo Vecchio\\

//priveliștea din vârful Museo di Palazzo Vecchio\\





//perete de ciocolată\\

La Firenze am ales să port: tricou ZARA alb, hanorac Abercrombie& Fitch, blugi skinny A&F, vanși Slip On, geantă Massimo Dutti și, inevitabil, părul meu roz. :)

  Soon: poze din Pisa şi Cinque Terre, cele 5 sate rătăcite din munții Apenini :)

No comments: