Tuesday 14 July 2015

Mi-era dor de tine

     Joi pe la prânz... Mă trezesc cu mesaje de la prietenii care plecaseră cu Proedus în taberele la mare; tocmai ajunseseră și îmi povesteau de hotelurile la care stau, cu cine s-au mai întâlnit și ce miros frumos are...
     Plină de ciudă... Muream cu gândul că eu nu o să apuc s-o văd decât peste câteva săptămâni. E primul an în care stau atât de mult în București în prima parte a verii. Voiam s-o văd, mi-era atât de dor de ea... Dar cu cine să vorbesc? Mama plecată în vacanță cu ale ei, tata la Alba... Eu ar fi trebuit să fiu în grija surorii mele, chiar dacă, practic, nu era deloc așa. Of... Când îmi vine ideea! O sun și îi propun. Primele reacții au fost cam negative... Nu că ei pleacă peste câteva săptămâni și nu vor să intre în banii de concediu, că sunt obosiți, că muncă.. Înnebunisem. Stau eu ce stau pe gânduri, când mă trezesc din nou cu telefonul în mână, sunând-o. De data asta nu îi mai propuneam un week-end la mare, ci doar o zi. Să vedem un răsărit, să gustăm un pic marea și să plecăm. Și 10 minute mi-ar fi ajuns. Iar răspunsul: da! 
  






    Și uite așa, sâmbătă pe la prânz mi-am pupat copilul, pe Puga și m-am mai întors acasă abia duminică noapte. De ce? Ei bine, se făcea că eu deja aveam cumpărate bilete la ShortsUp- Noaptea Lungă a filmelor scurte și voiam neapărat să ajung. Pe la 3 dimineața am plecat la mare, direct de la Romexpo, acolo unde s-a ținut evenimentul și am ajuns pe la 6 la mare. Am prins și un pic din răsărit, am făcut și plajă... Minunăție!






    
   Când am ajuns pe plajă, vaai! nebunie! Păcat că soarele nu a fost atât de bun prieten cu noi și pe la 3 a fugit, înlocuit de niște nori groaznici, îți spun!










-pescărușii care ascultau atenți pe acoperișul Radio Vacanța-

    În această mini-vacanță am ales să port: crop top H&M, blugi Bershka, hanorac Abercrombie&Fitch, rucsac Pimkie, adidași Nike Airmax.

No comments: