Sunday 8 March 2015

O nouă înfățișare :)

    Pentru început a fost doar o glumă, o încercare de a face ceva ce nu credeam că voi reuși. Un mod de a-mi exersa imaginația și creativitatea pentru examenul ce avea să vină în doar câteva luni. Apoi, o perioadă, descurajată de critica negativă, am renunțat. Am început să îmi scriu gândurile pe hârtie, de multe ori în scrisori cu sau fără destinatar și am lăsat de-o parte lucrul despre care mulți îmi spuneau că îl fac destul de bine. Da, spre rușinea mea, am renunțat la o pasiune pentru cineva care oricum n-avea de gând să-și facă veacul prea mult prin povestea mea.


 
  Momentul în care mi-am luat inima în dinți și am apăsat pentru prima dată "Publicați" a fost unul plin de emoții. La început, nu m-aș fi gândit că cineva îmi va zice să nu mă opresc vreodată din scris, dar uite că mi s-a spus. Țin minte că mă uitam în fiecare oră la numărul de vizitatori și mă bucuram enorm la fiecare omuleț care intra și-și arunca un ochi în micul meu jurnal. Să nu mai spun cât de tare îmi bătea inima atunci când vedeam harta mută albăstrită prin diferite locuri ale lumii... Vai, ce senzație!
    Revenind la prezent, de astăzi avem un nou template, vor urma câteva surprize și, de acum înainte, postări dese, sper eu frumoase, deși asta rămâne să hotărâți voi.
    Vă mulțumesc, vouă, cititorilor înrăiți, dar și celor care doar își pierd timpul, ocazional, citindu-mi visele și gândurile. Mulțumesc tuturor celor care mă susțin, care mă ajută să-mi întrețin pasiunea și care îmi aduc un zâmbet cu vorbele frumoase. Asta înseamnă că, totuși, ajută pe cineva tot ceea ce înșir eu aici.
    La mulți ani tuturor femeilor și mămicilor! Să fiți fericite și sănătoase- iubite nu mai spun, sigur sunteți, iar orice femeie iubită, este frumoasă! :)
     

1 comment:

Petru Burchel said...

Super! Debea astept sa vad ce urmeaza!