Monday 3 October 2016

Am lipsit cam mult...

      Am tot zis de ceva vreme că o să mă reapuc să scriu pe blog, însă abia îmi mai găsesc timp să mă odihnesc, darămite să scriu. Bine, astea clar sunt scuze, având în vedere că acum am reușit să îmi eliberez un pic programul pentru prima mea iubire: blogul.
      S-au întâmplat multe de când nu am mai scris aici, prioritățile mele s-au schimbat, iar educația începe ușor, ușor, să ajungă pe primul loc. Deci, ca să fim cât mai organizați, că deh, așa se cere acum, o să înșir frumușel, cu liniuță, ce s-a mai schimbat:


  1. Am început clasa a 12-a. ȘTIU! Acum, liceul, BAC-ul, facultatea, trebuie să fie prioritățile mele, lucrurile cele mai importante din viețișoara mea de 17 ani. Eee, asta în teorie, că practic o luăm pas cu pas. Voi, cei care încă mai aveți timp de altele, nu vă faceți griji, nu ajungeți la careu în prima zi de clasă terminală și aveți o revelație cum că din acel moment vă apucați de treabă și că timp de un an, altceva în afară de școală nu mai vedeți. Iar noi, subsemnații în cauză, eu zic să luăm totul ușor, să nu ne panicăm, să lucrăm, să dăm tot ce e mai bun și, în același timp, să ne ocupăm puțin și de noi. Nu știu de alții, dar eu, cel puțin, înnebunesc doar gândindu-mă că un an de zile trebuie să renunț la orice înseamnă viață socială. Nope. Nu se va întâmpla asta.
  2. Am fost la London Fashion Weekend. Cei care m-au urmărit pe vlog, au aflat că weekendul trecut m-am aflat la Londra, cu treabă de #divacălătoare. Și nu că m-aș fi numit eu așa, nu. Cei de la eSky, agenția de turism prezentă în nu mai puțin de 9 țări, m-au desemnat bloggerița lor, demnă de a prezenta LIVE de la unul dintre cele mai importante evenimente de modă din lume. Experiența o puteți urmări oricând pe vlog, fiind împărțită în patru părți(una pentru fiecare zi). O să vă las link-urile la sfârșitul postării ☺️
  3. Canalul de YouTube a ajuns la 4000 de subscribers. Bine.. Aproape. Adică 3983 și 122,286 de vizualizări totale. Cel mai urmărit filmuleț are 18,500 de vizualizări, chiar dacă în ultimul timp am postat destul de rar. Promit să postez mai des și aici, dar și acolo, cu toate că timpuuul....
  4. M-am hotărât să urmez o facultate de modă! Sau una de hamburgeri... Nu sunt încă foarte sigură. Merge și așa, nu?
  5. Încerc în fiecare zi să descopăr lucruri care mă fac fericită și care mă duc zilnic cu un pas mai aproape de locul în care îmi doresc să ajung. Lucru pe care vi-l recomand și vouă, pentru că îți aduce o satisfacție nemaipomenită. Doar ideea că ceea ce faci te poate ajuta să-ți împlinești visul, îți dă o stare de bine, jur. Bine, poate acum nu știi ce carieră vrei să urmezi, poate nici măcar ce facultate, dar măcar știi că acel curs, acea temă, acel voluntariat, acel ceva, te dezvoltă și te duce mai aproape de momentul în care vei știi. And that's the point, right? 
      Acestea fiind spuse, eu vă las pentru că am o temă la română care țipă după mine. Bine, nu ea, Bacovia. 😓 Greu, neică, ce pot să zic... Promit că ne auzim curând! 

Pups ✨

P.S.: Acestea sunt linkurile de la cele patru vloguri din Londra: 

No comments: