Wednesday 23 March 2016

Surprizăă!


      De ceva vreme m-am gândit să fac un update blogului și ce putea fi mai potrivit decât un intro? 
       Pozele sunt toate alese din vacanțele de vara trecută și îmi sunt foarte dragi, pentru că fiecare are o amintire pe care nu cred că o voi uita vreodată.
       
       Primele două au fost făcute în vacanța cu părinții mei în Barcelona. Am vorbit într-un post anterior despre asta, cum am luat noi fiecare atracție turistică dintre Italia(mai exact Veneția) și Spania(Barcelona). Ele sunt din Delta Ronului, în ziua în care ai mei își aniversau câțiva -mai mulți- ani de căsnicie. Mama e, ca și mine, mare fană flamingo, iar pentru tata orice plimbare prin natură este un stress reliever. Așa că acea zi a fost una extrem de relaxantă pentru toți trei. 
       Să nu mai spun de cum m-am așezat eu, frumușel, în mijlocul unei colonii de flamingi și cum am început să ne împrietenim, sigur, fiecare vorbind pe limba lui. 

      Cea de-a treia este realizată, mai mult în glumă, de buna mea prietenă, Diana, în vacanța noastră din Neptun. Cu siguranță, acea călătorie, cu naveta Neptun-Costinești, cu maratoane de filme și multe alte evenimente care vor rămâne „ale noastre”, ne-a apropiat cel mai mult și întotdeauna o să rămână în sufletul nostru.

      Când am fost în Atena, am realizat foarte multe poze reușite pe care nu am apucat să vi le arăt deoarece încă nu le am pe toate. Așa că, următoarea a fost un mic teaser pentru când o să vă povestesc despre ultima ieșire din România pe anul 2015. În poză mă aflam la Acropoles, un loc pe care l-am mai vizitat când eu aveam 3-4 ani și tot ce îmi mai amintesc e cum mă cățăram pe pietrele imense pentru mine pe atunci.

      Ultima, dar nu cea din urmă, este una dintre cele mai frumoase poze din vara anului 2015, după mine. A fost făcută în Brașov și eram cu Poe, în prima noastră excursie doar cu mămicile. Răsfăț total, vă spun! Păi așa pisici... mai rar. Atunci am descoperit o cafenea care ne-a făcut să ne gândim la ea chiar și după ce am plecat, iar mereu când ajungem prin Brașov fugim repede să luăm măcar la pachet o cafeluță.

     Iar castanele de la sfârșit sunt bonus!





     Clar a fost nevoie de mult curaj să încarc acest intro, deoarece nu știam ce reacții va primi. 
     Bine, el stă așa, pus la păstrat de vreo săptămână că deh, când ești o găină fricoasă, nu te-apuci așa să postezi fără să te gândești și să te răzgândești de câteva ori. 

 Be prepared for what's next! See you later


P.S.: Pentru o calitate mai bună, vizualizați filmulețul de pe un dispozitiv cu Wi-Fi. 

No comments: